mandag 1. september 2014

I det gode selskaB

Etter sommerens dansing på flaug tok jeg mot til meg og sendte inn søknad til Norsk Tindeklub, aka. kluben med én b. Fryktet bakkefall, men til tross for en noe tynn cv kom jeg gjennom nåløyet, som riktignok ikke er så veldig lite lenger. Rart å tenke på at til og med legenden Peter Wessel Zapffe ikke fikk godkjent sin søknad i gamle dager... 

Jaja uansett! Tusen takk til NTK-styret som godkjente søknaden! Gleder meg til å se innsiden av hyttene jeg har lest så mye om på olsendriver. Håper det ikke blir for lenge til. Må bare lære meg å drikke konjakk først. Må man forresten like det også? Noen som vet?

Fra turen vår på nordvesteggen på Innerdalstårnet mai 2013. Fantastisk rute. Ser du NTK-hytta nede ved vannet?

Eirik i fint driv innover Skagadalen en augustdag i 2013 på vår første tur til Storen. NTK-hytta i ensom majestet (om man ser bort i fra de 20-30 teltene som var slått opp rundt den)

6 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye!

    SvarSlett
  2. Grattis!
    Hvordan ser CV'en ut da, grovt sett? Sånn for å vite litt hvor lista ligger liksom... ;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Anonym, send meg en e-post på leiv.aspelund@gmail.com så skal du få se :)

      Slett
  3. Velkommen inn og stort grattis! Men fortsatt gjenstår ritualet som alle nye medlemmer må igjennom: omskjæring med slingsbys isøks...

    SvarSlett
  4. Fett. Endelig kan du lede fjellferd med autoritet forankret i årelange tradisjoner.

    SvarSlett